30 Mart 2011 Çarşamba

Bırak peşimi Darcy


Bir garip yaradır zihnimde ellerin
Sıcacık avuç içlerin
Gözlerin; hala tam olarak seçemedim rengini
Cıvıl cıvıl bir ormanı anımsatır sadece, o kadar işte...
Arada bir kokular gelir burnuma
Kendimi hayal ederim;
Üç oda bir salon evin koltuğunda.
Ayağı aksak bir aşkın peşinden yürürüm
Elini uzatırsın, tutmak ne haddime!
Şimdi kızıyorum ama kendime.
Konuşuyorsun,
Hatta ne çok konuşuyorsun sevgili
Hiçbir şey anlamıyorum
Sesinin bayramını kutluyorum kulaklarımda
Bir görsen içimi, nasıl mutlu hücrelerim
Ne anlattığının önemi yok,
Şu şenlik meydanı,
Kışı kıskandıran şu bahar havası.
Hele bir de öptün ya alnımdan...
...
Ah sevgili; nasıl da anlayamadım
Bunun açık ve net bir veda olduğunu?

Şimdi izlerini silmek için uğraşırken zihnimden
Başka ruhların sıcağında erirken
Elim; yarım bardak kolanın soğuğunda
Aklım; yarım kalmış tavlanın son rakamında...
Bekleme diyorum kendime,
Bekleme!
Üzüleceksin...

-Zasta-

2 yorum:

  1. Bekleme!
    Üzüleceksin...
    ---
    Bekliyorum belki üzülmem diye yalnız sen haklısın gibi.
    Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Bekliyorsan eğer; biri hayatından gitmiş demektir. Giden de dönmez artık. Dönse de zaten hiçbir şey eskisi gibi olmaz...
    Beklenen süre; çok şey alır götürür.
    Üzülerek haklıyım, haklıyız... Teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil