13 Ocak 2011 Perşembe

Bir Kağıt Parçası; Ölmene Sebep Olabilir..


Darcy; nereye koyduğunu unuttuğun bir kağıt parçası, hiç beklemediğin bir anda, eski bir kitabın arasından düşerse eğer; saniyede kaç kilometre hızla deler bir kalbi?
Beyaz kare bir kağıt, üzerinde siyah kalemle yazılmış rakamlar var peşpeşe... Biraz özensiz, okunaksız. Biraz hastane bulaşmış, ince parmaklı ellerin değmiş üzerine, az birşey de gözlerinin yeşili...
Görüyor musun Darcy? Ben adını unutabilmek için, türlü türlü düzanbazlıklar hazırlarken yüreğime; hep biraz avuntu, biraz aşk başka tenlerde... Tanrı gözüme gözüme sokuyor gözlerini, ellerini, ismini...
Darcy; şimdi, yüreğimi yerinden oynatan bu deprem, bu hasret rüzgarları.. Sağ çıkabilir miyim dersin? Bıraktığın enkazdan tek parça halinde kavuşabilir miyim yeniden gökyüzüne? Dokunabilir miyim o şifalı ellerine? Kader çizgilerinde bana açılan yollar çizebilir miyim yeniden?

Ey Tanrım; hani sen, kulların için en iyisini bilirsin ya... Bu adamı bana vermeyeceksen eğer, çıkarma tesadüfleri karşıma!
Kulum ya ben hani, inanıyorum sonra...

-Zasta-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder