9 Ocak 2011 Pazar

Yalnızlığa Sansür


Bence pazarları; yalnızlık çekilecek en iyi gündür.
Yar'ımı yatakta bırakıp, hep biraz eksik başlarım güne, hafif olmamı sağlıyor bu. Ağır yanlarım yerçekimini bulan adama küfrediyor, ben de ediyorum zaman zaman çünkü bazen uçasım geliyor... Yapamayınca kanatlarım düşüyor, Galata-Salacak arasında bir yer üşüyor, pazarları olunca daha da bir beter yani sorma...
Pazarları güzel bi kahvaltıyı herkes hakeder, bende sütle içiyorum sigaramı, biraz sağlık(!)... İyi gelebilir belki, kemiklerim güçlenir; sana karşı daha dayanıklı bir hal alırım. Çabuk kırılmazsam, senle geçirdiğim vakit kar kalır yanıma, ben işimi biliyorum yaa.. 'Çakaaaal' diyip omzuna vurasım geliyor kendimin, ama elim boşa gidiyor. Sol yanım yataktaydı, doğru ya; bu gün pazardı.
Yalnızlık çekeceksen, kadın gibi çekeceksin! İki yarın bile bir araya gelemeyecek, öyle sağlam parçalanacaksın yani...
Adam gibi yalnızlık çekmek; daha kalabalık oluyor. Cüzdana, cebe, telefon faturasına falan yansıyor yalnızlık, biraz daha masraflı bir iş yani...
Bu yüzden; kim sahiden yalnızca kendi ekseni etrafında dönmek istiyorsa; kadın gibi çeksin yalnızlığını.
Pazar günleri daha bir başka oluyor, hatta tadından yenmiyor.
Aç kalıyorsun bildiğin...

-Zasta-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder